Šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, kas palīdz nodrošināt vietnes funkcionalitāti un uzlabot jūsu tiešsaistes pieredzi. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat to izmantošanai. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes. Sīkāk ŠEIT.

Radošu tekstu sastādīšana

COPYWRITE JEB REKLĀMAS TEKSTU RADĪŠANA

Copywrite, copywriting, CW – tā angliski apzīmē pakalpojumu, ko latviešu valodā varētu tulkot kā “reklāmas tekstu radīšana”.

Pirms interneta ēras reklāmas tekstu autora (copywriter) darbs bija radīt atmiņā paliekošus saukļus vides, radio un TV reklāmām. Digitālajam laikmetam attīstoties, mūsu talantīgie speciālisti nu jau piedāvā ārkārtīgi plaša spektra pakalpojumus. Lūk, daži no būtiskākajiem:

  • Teksti ierakstiem un reklāmām sociālajos tīklos (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok, Youtube, utt.).
  • Mājaslapu teksti.
  • Bloga raksti atbilstoši SEO vadlīnijām.
  • Produktu apraksti.
  • Brošūras, katalogi.
  • Periodiskie jaunumu e-pasti jeb newsletter.
  • Preses relīzes.

Sarakstu varētu turpināt ar vēl neskaitāmām disciplīnām, taču, ja visi tekstu autora pienākumi un prasmes būtu jāapraksta vienā frāzē, tā būtu – copywriter ir rakstnieks, kurš ne tikai izcili pārvalda latviešu valodu, bet arī zina, kā “pareizi” radīt reklāmas un mārketinga tekstus dažādiem uzņēmumiem un zīmoliem.

Ko nozīmē “pareizi” radīt tekstus? Reklāmas tekstu autoriem piemīt vēl kāda būtiska īpašība –spēja atteikties no sava individuālā rakstības stila un iejusties zīmola vai uzņēmuma ādā. Rūpīgi izpētot tā vēsturi, ideoloģiju, komunikācijas veidu, valodas toni utt., tiek radīts teksts, kas pilnībā atbilst zīmola vai uzņēmuma vērtībām, kā arī reklamētā produkta vai pakalpojuma esencei.

Ieguldot līdzekļus copywriting pakalpojumos, uzņēmumi palielina ieinteresēto patērētāju skaitu un (galu galā) arī viņu tēriņus! Vārdi mudina cilvēkus rīkoties - Jums ir iespēja dubultot sava uzņēmuma ienākumus, ja piedāvāsiet produktu/pakalpojumu patērētāju valodā.